понеділок, 17 серпня 2015 р.

Учитися ніколи не пізно!

Видатний учений, мислитель і гуманіст Алі Апшероні писав: «Педагоги не можуть успішно когось навчати, якщо в цей же час ретельно не вчаться самі». Так і мої колеги - учителі Новоспаської ЗОШ-разом зі мною (як тренером) здобуваємо нові знання, щоб утриматися на рівні нових технологій, щоб встигнути за своїми просунутими учнями, щоб бути успішними та потрібними громаді.
І хоча надворі неймовірна спека, а у шкільних кабінетах вирує робота з підготовки до нового навчального року, тренінг Веб 2.0 захоплює нас усіх. Намагаються вчительки опанувати всі онлайнові премудрості, які, без сумніву, стануть їм усім у нагоді в подальшій роботі. 
Сподіваюся на плідне навчання та тепле спілкування, а ще дякую Вам, мої колеги, за той робочий запал, що передаєте мені.

1 коментар :

  1. Нарешті запрацював мій Інтернет. Ваше оптимістичне налаштування на працю передається й мені. Дуже дякую, пані Ірино! Можна мені увійти до кола Ваших колег та бути Вашою ученицею? Успіхів Вам?

    ВідповістиВидалити