Вас вітає учитель української мови та літератури
Новоспаської ЗОШ І- ІІІ ступенів
Приазовської районної ради Запорізької області
Подлєсна Ірина Сергіївна
ОСВІТА: вища, у 2001 р. закінчила Мелітопольський державний педагогічний
університет, філологічний факультет
ПЕДАГОГІЧНИЙ СТАЖ: 15 років
КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ: "вища"
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: "Ніколи не зупинятися на досягнутому,бо життя-це процес,тому завжди потрібно рухатися вперед"
"Мріє, не зрадь..."
Скільки себе пам’ятаю, завжди мріяла бути вчителем. Не
було навіть думки, що можу стати кимось іншим. І у всіх шкільних творах писала
про те, чим же мені подобається професія педагога. Ще юною школяркою я так хотіла бути схожою на
Леді Досконалість - мудру, спокійну і врівноважену вчительку.
Тепер
задумуюся над тим,що підштовхнуло мене до цього життєвого вибору.З
упевненістю можу сказати, що велику роль у цьому відіграли мої рідні. Адже дід та бабуся, рідна тітка все своє життя присвятили освіті, творчо працювали з дітьми і своїм прикладом зманювали мене на цю ж
стежку. Добре пам’ятаю, як часто односельці заводили мову про те як любили вчительку Катерину Василівну (мою бабусю) та яким директором
школи був Йосип Павлович (мій дід). А тітка, Олена Йосипівна, й досі вчить
дітей і мене.
І справді,
мене навчали педагоги, яких поважали й цінували люди, вони зуміли виховати
багатьох гарних людей, навчали жити й бачити красу життя…
А потім було
навчання в педінституті. Тоді я ще не
відчувала особливого покликання до обраного фаху. Та все змінилося з тих пір,
коли я прийшла працювати в свою рідну школу.
Тут я знову побачила своїх учителів, тому було навіть
страшнувато. Але я з головою поринула в
роботу. Життя гарно стелило мені цю вчительську доріжку. Мене підтримували
колеги, знаходилися люди, що могли порадити, сказати схвальне слово. А поштовхом до творчої роботи став мій
перший відкритий урок, який я проводила, беручи участь у конкурсі
«Учитель року». І досі добре
пам’ятаю: маленькі п’ятикласники та Леся
Українка «Колискова».
З того часу закрутилось колесо
творчості. Поки що воно не зупиняється,
мої починання підхоплюють учні, самі намагаються творити.
Багато ще не
вивчено, багато ще треба працювати. Тепер я розумію, що кожний урок – це мій
міні-спектакль. І поки що є бажання
продовжувати мистецтво творення уроку.
… Доля людини.
Хто її визначає? Чи ми обираємо професію, чи, як іноді здається, вона обирає нас, -
невідомо. Але якщо людина працює за
покликанням, це стає зрозуміло, в першу чергу, їй самій.
Скажіть, хіба
не за покликанням прийшов працювати вчитель, якщо на роботу він іде з радістю, якщо у своєму
кабінеті він почувається ледь не краще, ніж удома, якщо більше радіє успіхам
учнів, ніж своїм? Усе. Діагноз
установлено. Цей вчитель любить свою роботу…
Тепер я з
упевненістю можу сказати: моя мрія мене не
зрадила.
Мої досягнення
Доброго дня, КОЛЕГО! У щирому захопленні від такої талановитої та обдарованої вчительки. Дякую Вам за Ваш блог, тут є чому навчитись та запозичити для використання. Нових Вам успіхів.
ВідповістиВидалитиТак, так... Позичити є що!!! Позичаю ОХОЧЕ. Спасибі.
ВідповістиВидалити